top of page

- FLAMENCO DE CAMARA -

Η Γιώτα Πεκλάρη (χορός), ο Γιώργος Βαλίρης (κιθάρα) και η Δροσιά Χαρίση (τραγούδι), μετά από πολλά χρόνια συνεργασίας, παρουσιάζουν ένα δυναμικό τρίο που αναζητά τον πυρήνα που το διαμορφώνει και αφηγείται με αμεσότητα.

 

Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη__2019

- LACŪNæ -

Σπουδή πάνω στο(ν) κενό(χώρο) που εμπεριέχει ένας αυτοσχεδιασμός. Το σώμα εμφανίζεται στην σκηνή έχοντας ενσωματώσει προγονικές και μεταγενέστερες εμπειρίες και ξεκινά να συνθέτει in situ τον σκηνικό του χώρο. Οι αρχικές προθέσεις του υπόκεινται στο άγχος της δράσης και τη σαγήνη ενός άρτιου αποτελέσματος κινδυνεύοντας να χάσουν τον στόχο τους. Εκείνο αντιστέκεται και επιστρέφει διαρκώς στην αναζήτηση του πηγαίου και τη φαινομενική αδράνεια. Η διαδικασία προσθέτει νέες εμπειρίες στις ήδη υπάρχουσες και όλες μαζί διατηρούνται σε μια εναλλασσόμενη ροή μέσα του για όσο καιρό ζει και αυτό.

Πρώτη παρουσίαση: Coetani Experimental Flamenco Festival__Θέατρο Σφενδόνη_2016

- LOREM IPSUM​ -

Η δυναμική ενός σώματος συναντά τον πραγματικό εαυτό της τη στιγμή που το ίδιο το σώμα διασχίζοντας ή ακόμα και παραμένοντας ακίνητο στο χώρο της θέασης, καταφέρνει να γίνει δέκτης και πομπός, να δημιουργήσει ενδιαφέρον ακριβώς επειδή αφηγείται μία ιστορία. Το είδος της ιστορίας μας είναι ίσως αδιάφορο. Ο τρόπος που εκείνη θα ειπωθεί, είναι ο λόγος που επιθυμούμε να την ακούσουμε.

 

Πρώτη παρουσίαση: Φεστιβάλ SoLus__PLAYGROUND for the arts_ 2014

- Anónimo -
Εμπνευσμένο από τη ραδιοφωνική συνέντευξη του διάσημου κιθαρίστα Narciso Yepes, στην οποία διεκδικεί τα πνευματικά δικαιώματα του Romance Anónimo, αυτό το σόλο μιλά για την εμπειρία του καλλιτέχνη στην πορεία αναζήτησης ταυτότητας.


Πρώτη παρουσίαση: Tapeos Flamenco Empirico__London Flamenco Festival__Sadler's Wells__2013
(curator: Juan Carlos Lerida)

- ¡yambambo! un cuento para voz, piano y baile -
μια ιστορία για φωνή, πιάνο και χορό


Tρεις γυναίκες καλλιτέχνες, δημιουργούν ένα μουσικό τοπίο όπου η φωνή και ο χορός αναδιαμορφώνουν την αισθητική της Ισπανικής μουσικής δημιουργίας του 20ου αιώνα.


Μεσόφωνος: Άννα Παγκάλου
Χορός: Γιώτα Πεκλάρη
Πιάνο: Μαριάννα Τσίκα

Σκηνοθεσία: Αντώνης Βολανάκης

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης


Πρώτη παρουσίαση: Μουσείο Μπενάκη__2012

iViva Sevilla! 
Μια performance που περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό της, παίζοντας με τα όρια που μπορούν να διαχωρίζουν την παιδική αφέλεια από μια επιτηδευμένη τρέλα. Δεν έχει αρχή ούτε και κάποιο συγκεκριμένο τέλος. Έχει μόνο μια μέση και σε αυτήν αναφέρεται.


Πρώτη παρουσίαση: 9ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματίου Ελλήνων Χορογράφων__Θέατρο Ροές__2010 

- Nάna -

Οι βιωματικές εμπειρίες δύο λαών που είχαν την τύχη να πλουτίσουν τον πολιτιστικό θησαυρό τους με την επίδραση διαφορετικών εθνικών ομάδων, συναντώνται σε ένα σύγχρονο πεδίο έκφρασης χωρίς άλματα και αναιρετικές υπερβάσεις, αλλά με την προσεκτική ανάγνωση των δύο (Ισπανική και Ελληνική) δημοτικών παραδόσεων.

7o Φεστιβάλ Σωματίου Ελλήνων Χορογράφων__Θέατρο Αργώ__2008

- στον εαυτό της -

“ώσπου στο τέλος/ ήρθε η μέρα/ στο τέλος ήρθε/ το τέλος μιας μακριάς μέρας/ όταν είπε / στον εαυτό της/ σε ποιόν άλλον/ καιρός να σταματήσει/ κ α ι ρ ό ς  ν α  σ τ α μ α τ ή σ ε ι...’’

Σόλο εμπνευσμένο από το "λίκνισμα" του Σάμιουελ Μπέκετ, σε μουσική του Σταύρου Γασπαράτου

Φεστιβάλ Διαρροές__2005

bottom of page